پیگیری سفارش و ارسال
شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.
- وارد سایت وی شاپ شوید.
- روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
- در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
- میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و سایدبایساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاههای حجیم است و کالا بهصورت پسکرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.
- وی شاپ در حال حاضر در شهر تهران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است.
- سفارشات شما طبق شرایط پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد .
- شما امکان پرداخت وجه سفارش را به مامور ارسال خواهید داشت.
لوازم خانگی سنگین و کالاهای حجیم یا بزرگ، به صورت پسکرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل کالا) ارسال خواهد شد.
- لازم به ذکر است که در تلاش هستیم تا ارسال سفارشات حجیم و سنگین را در استان تهران و البرز ، برای شما عزیزان به صورت رایگان انجام دهیم.
1.اکسپرس
در شهر تهران سفارش شما با اکسپرس وی شاپ تحویل شما میشود.
2.پست
در صورتی که آدرس شما در حومه تهران و شهرستان ها باشد ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.
3.باربری
اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
در صورتی که در شهر تهران هستید ، سفارش شما حداکثر ظرف 48 ساعت کاری به دست شما خواهد رسید.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری حداکثر طی 3 الی 4 روز کاری تحویل شما میشود.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق ایمیل ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.
- ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
- روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
- میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با وی شاپ ، بخش سوالات متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.
در صورتی که کالا آماده ارسال نباشد ، صبح همان روز با شما تماس گرفته خواهد شد و یا برای شما ایمیلی جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.