سایر موارد
- روی گزینه “گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید.
- جهت یادآوری نام کاربری و ایمیل خود را وارد نمایید.
- پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.
با ورود به صفحه “سفارش های من” و انتخاب گزینه ی “جزییات“سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”مشاهده فاکتور“تصویر فاکتور خود را دریافت کنید.
زمان دقیق قرار گرفتن محصولات جدید و تخفیف دار مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در وی شاپ از طریق عضویت در خبرنامه از آن باخبر شوید.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به وی شاپ اطلاع داده شود.
خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.
خیر – برای نصب و راه اندازی هماهنگیهای لازم را با نمایندگیهای مجاز انجام دهید.
در صورتی که کالا آماده ارسال نباشد ، صبح همان روز با شما تماس گرفته خواهد شد و یا برای شما ایمیلی جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.
شما میتوانید با ثبت درخواست تمدید کالا درخواست خودتان را ثبت نمایید.
در صورتی که درخواست تمدید کالا برای آن محصول افزایش پیدا کند ، وی شاپ تلاش میکند تا محصول مورد نطر را موجود کند و مشتریان عزیزی که درخواست تمدید کالا داده باشند را از موجود شدن آن با خبر سازد.
خیر.در صورتی که کالایی نیاز به نصب دارد، میبایست توسط نمایندگی مجاز این کار صورت پذیرد، در غیر اینصورت از گارانتی 7 روز وی شاپ و گارانتی شرکت مربوطه خارج میشود.
می توانید به آدرس درج شده در فاکتور و صفحه تماس با ما از طریق پست به صورت پیشتاز ارسال گردد.
هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید کارشناسان وی شاپ به حساب شما واریز میشود.