ثبت سفارش

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

چطور در وی شاپ سفارش خود را ثبت کنم ؟
  • وارد پروفایل خود شوید.
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
  • روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

برای خرید از وی شاپ ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر.شما می توانید به صورت میهمان سفارش خودتان را ثبت کنید.

توصیه میشود ابتدا قبل از خرید عضویت خود را از طریق ایمیل ثبت کنید تا بتوانید براحتی از جزئیات سفارشتان مطلع شوید.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای لوازم خانگی سنگین یا بزرگ مانند یخچال معمولی و ساید‌بای‌ساید، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اجاق گاز و فرتوکار، پیانو، میز تلویزیون ،کولر گازی ، کولرآبی ،مبلمان اداری و غیر اداری، کتابخانه، میز تلویزیون، میز کامپیوتر، میز جلومبلی، میز برش، میز ناهارخوری ، صندلی ماساژور، ماشین بازی بزرگ، تردمیل، موتوربرق، پرینتر و دستگاه کپی حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد.

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟

با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”مشاهده فاکتور”تصویر فاکتور خود را دریافت کنید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :

  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

نصب کالاهای سنگین چگونه و توسط چه کسی باید انجام شود؟

باربری یا ماموران ارسال وی شاپ تنها مسئول تحویل سفارش هستند و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.

محصولات جدید و تخفیف دار چه زمانی در طرح فروش ویژه وی شاپ قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن محصولات جدید و تخفیف دار مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در وی شاپ از طریق عضویت در خبرنامه از آن باخبر شوید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

شما می توانید به ۳ روش زیر سفارش خود را پرداخت کنید :

  • پرداخت آنلاین 
  • پرداخت در محل (کارتخوان سیار)
  • کارت به کارت

لازم به ذکر است اولویت ارسال سفارشات با پرداخت آنلاین میباشد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

1.اکسپرس

در شهر تهران سفارش شما با اکسپرس وی شاپ تحویل شما میشود.

2.پست

در صورتی که آدرس شما در حومه تهران و شهرستان ها باشد ، سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

3.باربری

اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین( مثل ماشین لباسشویی ، یخچال ، ظرفشویی …) باشد، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد. . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که در شهر تهران هستید ، سفارش شما حداکثر ظرف 48 ساعت کاری به دست شما خواهد رسید.در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و باربری حداکثر طی 3 الی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

روش پرداخت کالاهای سنگین چگونه است؟

ارسال این نوع کالاها مشمول هزینه ارسال است و به صورت پس کرایه ( پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) انجام می‌شود.

  • لازم است چنین سفارش‌هایی، پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس را ویرایش کنم؟

شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس خود را تغییر دهید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟

در صورتی که کالا آماده ارسال نباشد ، صبح همان روز با شما تماس گرفته خواهد شد و یا برای شما ایمیلی جهت اطلاع رسانی تاخیر تحویل سفارش ارسال می شود.